OBCHODNÉ PODMIENKY (súbor na stiahnutie)
OBCHODNÉ PODMIENKY
Otváracie hodiny predajne:
PO-PI od 9:00 – 17:00
SO od 9:00 – 12:00
1. Základné ustanovenia
uvedené obchodné podmienky sa vzťahujú iba na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim – Bc. Vožňáková Helena, ART diela, sídlisko Okulka 11/9, PSČ: 93 01, Vranov nad Topľou, Slovenská Republika, DIČ: 1022308595, IČO: 10807241, zapísaná v živnostenskom registri Obvodného úradu vo Vranove nad Topľou, číslo živnostenského registra: 713-1467 (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho www.artdiela.sk.
Kontaktné údaje predávajúceho
E-mail: artdiela@gmail.com, artdiela@artdiela.sk
Tel: 0907 451 745, 057 38 11 955
Predávajúci nie je platcom DPH a všetky uvedené ceny v internetovom obchode www.artdiela.sk sú konečné.
Kupujúci – fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predavajúcim – ART diela Vranov nad Topľou uzavretím kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je kúpa tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predavajúceho.
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu vyjadruje súhlas, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a súhlasí s nimi, potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky a ich podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na kúpnu zmluvu, uzavretú na internetovej stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje predávajúci, na základe ktorej predávajúci dodá tovar prezentovaný na predmetnej internetovej stránke kupujúcemu (ďalej len "kúpna zmluva") a na všetky vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, vzniknuté najmä pri uzatváraní kúpnej zmluvy a reklamácii tovaru. Dostupnosť tovaru bude pre kupujúceho potvrdená na základe objednávky kupujúceho, prevedenej prostredníctvom elektronického obchodu www.artdiela.sk . Tieto obchodné podmienky upravujú a upresňujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a kupujúceho vo svojom aktuálnom znení. Predavajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť uvedených tovarov. V prípade nedostupnosti tovaru bude táto skutočnosť oznámená. Tovar označený „SKLADOM“ je dostupný ihneď, za predpokladu, že v čase objednania nebol predaný v kamennej predajni.
2. Spôsob objednávania a spôsob uzatvárania zmluvy
Objednávať je možné on-line priamo na našej stránke. Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po obdržani objednávky vám automaticky obratom príde potvrdenie o prijatí objednávky. V objednávke kupujúci uvedie názov tovaru a kontakt na seba (presná adresa a telefónne číslo). Ak tento spôsob objednávania tovaru kupujúcemu nevyhovuje, môže objednávku zaslať písomne na uvedenú emailovú adresu v kontakte, prípadne telefonicky na kontaktné telefónne číslo. Po zaslaní objednávky potvrdí prevádzkovateľ telefonicky alebo prostredníctvom emailu objednávku. Pri potvrdení bude stanovená celková cena objednaného tovaru a termín dodania. Prevádzkovateľ v závislosti na charaktere obchodu má právo žiadať kupujúceho o potvrdenie objednávky dôveryhodným spôsobom (telefonicky, písomne), predovšetkým pri cene vyššej ako 200 Eur. Ak kupujúci potvrdenie objednávky odmietne, prevádzkovateľom bude objednávka považovaná za neplatnú. Kúpna zmluva nadobúda platnosť záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho predávajúcim.
3. Povinnosti predávajúceho
Predávajúci sa zaväzujeme dodať zákazníkom druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky. Ďalej sa predávajúci zaväzuje, že tovar bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, popr. kuriérnou službou alebo aj celkovým nedodaním tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
Predávajúci nezodpovedá za poškodenie zásielky zavinené poštou , kuriérnou službou, ani za prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou autora diela v dôsledku nenahlásenia že dielo má už predané, alebo v prípade iných nepredvídateľných prekážok.
4. Povinnosti kupujúceho
Kupujúci sa zaväzuje: Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť predávajúcemu. Ďalej sa kupujúci zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.
5. Ceny tovaru, poštovné a balné
Ceny uvedené v internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od dodávateľov diel a tovaru. Ak však v čase objednania sa ceny výrazne zmenia, predávajúci musí o tejto skutočnosti zákazníka upovedomiť s tým, že objednávku buď potvrdí alebo ju zruší.
Zasielky je možné zaslať:
- Slovenskou poštou, ako balík, v prípade úhrady za tovar na účet predávajúceho alebo dobierkou.
- DPD - kuriernou službou a to buď na dobierku, alebo kupujúci vopred zaplatí za tovar na účet predajcu a kurierna služba mu balík len doručí
Dokladom o predaji pri úhrade bankovým príkazom je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke a ktorá slúži zároveň ako dodací list a pri platbách v hotovosti a to dobierkou /či už cez Slovenskú Poštu alebo kuriera/ + doklad o platbe a tým je bloček z registračnej pokladne.
K cene tovaru sa pripočíta poštovné a balné - v každom prípade sa individuálne zisti u príslušného prepravovateľa predpokladaná výška za prepravnú službu a následne je informovaný o jej výške kupujúci - nakoľko cena môže závisieť od hmostnosti tovaru a krajiny dodania. Po odsúhlasení výšky poplatku za poštovné a balné kupujúcim a ak sa zúčastnené strany dohodnú na úhrade prevodným príkazom, má kupujúci povinnosť previesť úhradu celej čiastky za dielo vrátane poštovného a balného na účet predávajúceho. Po pripísaní dohodnutej čiastky na účet predávajúceho, sa pristúpi k následnému odoslaniu tovaru.
Čiže kúpnu cenu môže kupujúci uhradiť týmito spôsobmi:
1.) Formou platby v hotovosti prepravcovi : náklady na dopravu hradí odberateľ, môže prepravcovi aj zvlášť / podlľa podmienok prepravcu/ mimo platby za tovar. Daňový doklad vo forme bločku z registračnej pokladne je uložený vo vnútri zásielky.
2.) Platba vopred na účet:
Ak zvolíte platbu vopred na účet, zašleme vám po spracovaní vašej objednávky podklady pre prevedenie platby na váš email. Ako variabilný symbol platby je potrebné vždy uviesť číslo objednávky. Po pripísaní platby na náš účet objednávku odošleme. V prípade, že vašu platbu nedostaneme do piatich pracovných dní od vzájomného potvrdenia objednávky , budeme nútení objednávku stornovať
6. Dodacie podmienky
Tovar, ktorý nie je označený “SKLADOM“ predávajúci obstaráva u dodávateľa na základe objednávky kupujúceho. Objednaný tovar dokážeme dodať najskôr od 2 dní do cca 1 - 2 týždňov od prijatia objednávky v závislosti od druhu tovaru - nakoľko sa musíme spojiť s dodávateľom, za účelom overenia, či dané dielo ešte má k dispozícii a zároveň sa jedná aj o dĺžku doby počas ktorej môže byť dielo dodané predávajúcemu. Doba pre dodanie tovaru preto môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia. Nedodanie tovaru do určeného termínu oprávňuje kupujúceho odstúpiť od zmluvy. Kupujúcemu bude vrátená celá uhradená suma. Kupujúci nemá žiadne právo nárokovať si finančnú náhradu v prípade omeškania dodávky tovaru alebo v prípade jednostranného odstúpenia od zmluvy. Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za omeškanie dodávky tovaru spôsobenej zo strany dodávateľa prípadne zo strany doručovacích spoločností (Slovenská pošta, kuriérske spoločnosti). Zároveň predávajúci upozorňuje, že niektorý druh tovaru , ktorý je v ponuke, môže byť už v čase objednania vypredaný, keďže dodávatelia nie vždy informujú o predanom tovare. Objednávky predávajúci vybavuje priebežne s tým, že každú objednávku vybavuje jednorazovo, to znamená, že ak niektorý z objednaných tovarov nemôže dodať, pošle len ostávajúci tovar (na čo vás vopred upozorní zaslaním potvrdzujúceho e-mailu, prípadne telefonicky - preto je dôležité v objednávkovom formulári vypísať vždy e-mailovú adresu aj telefónne číslo). Pokiaľ Vám zásielka zasielaná Slovenskou poštou nepríde po stanovenom termíne, kontaktujte predávajúceho so žiadosťou o podacie číslo zásielky.
7. Zrušenie objednávky, odstúpenie od zmluvy, vrátené objednávky
Ak po odoslaní objednávky v priebehu 24 hodín kupujúci zistí, že mu objednaný tovar nevyhovuje, prípadne sa pomýlil v objednávke, má možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie zašle prostredníctvom emailu na artdiela@artdiela.sk alebo jednoducho telefonicky alebo SMS na č. t. 0907451745. Obratom vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.
8. Záruka, reklamácie, doklady
Pred prevzatím zásielky z pošty, od kuriérnej služby , je kupujúci povinný skontrolovať zásielku, či nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať. V prípade, že prišla zásielka poškodená, predávajúci si želá, aby bol o tom informovaný e-mailom, alebo telefonicky. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu Slovenskej pošte alebo kuriernej spoločnosti.
Reklamácia sa vzťahuje len na: - preukázateľné poškodený tovar, čo bolo zistené ihneď pri odbere tovaru.
9. Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve na odstúpenie
V prípade, kedy je predaj tovaru (resp. realizácia predmetu plnenia) uskutočnený na základe zmluvy uzatvorenej pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku (najmä elektronický obchod na Internete), má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť do 7 dní od prevzatia plnenia. podľa § 12 zákona č.108/2000 (zákon o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji). Spotrebiteľ je povinný predávajúceho vopred informovať o tom, že zasiela tovar späť - emailom, v opačnom prípade zásielka nebude prevzatá. Zásielka tiež nebude prevzatá, ak ju spotrebiteľ zašle na dobierku. Predávajúci vráti spotrebiteľovi zaplatenú cenu za tovar, v lehote do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Tovar prevezmeme späť len v prípade, ak je v pôvodnom nepoškodenom obale - respektíve nepoškodený a kompletný, vrátane všetkého príslušenstva a pod. Súčasťou vracanej zásielky musí byť faktúra. Ak nedodržíte tieto podmienky odstúpenie od zmluvy bohužiaľ nebudeme môcť akceptovať. Pre rýchle vybavenie veci je nutné vrátiť tovar na rovnakú adresu dodávateľa, ktorá je v dokladoch k tovaru uvedená ako miesto, z ktorého bol tovar kupujúcemu odoslaný. Dôsledkom odstúpenia je povinnosť strán vrátiť si všetko, čo podľa zmluvy dostali. Zmluvu uzatvorenú na diaľku so spotrebiteľom možno zrušiť len za podmienok stanovených zákonom.
10. Porušenie kúpnej zmluvy
V prípade neprevzatia zásielky v úložnej dobe alebo v prípade marenia doručenia, dôjde k porušeniu kúpnej zmluvy. Pretože zákazník, ktorý si objednal tovar, je informovaný o odoslaní, akákoľvek argumentácia či odôvodňovanie neprevzatia sú považované za účelové. Pôvodná cena zásielky bude navýšená o čiastu 10 Eur, t.j. náklady na nové doručenie, doplatok za prvé neúspešné doručenie, ktoré si účtuje pošta a ostatné administratívne náklady. V prípade neuhradenia storno poplatku v uvedenom termíne bude pohľadávka postúpená advokátskej kancelárii k právnemu vymáhaniu. Za takúto situáciu nesie plnú vinu kupujúci a hradí tiež náklady z dôvodu svojho konania, ktoré týmto pri vymáhaní vzniknú.
11. Ochrana osobných údajov
Pri registrácii je potrebné zo strany zákazníka uviesť svoje osobné údaje ako meno a priezvisko, úplnú poštovú adresu, telefonické, prípadne faxové spojenie, e-mail. Tieto údaje sú potrebné pre identifikáciu zákazníka ako kupujúceho, k realizácií a zúčtovaniu platby za zakúpený tovar a za účelom správnej dodávky tovaru a komunikácie. Počas používania obchodu sú zhromažďované aj objednávky zákazníka z dôvodu zabezpečenia dodávok tovaru, prípadne vybavenie reklamácie a pod. Údaje o nákupoch sú ukladané v bezpečnej databáze a nie sú poskytované tretím stranám. Pri registrácií právnickej osoby, je potrebné uviesť údaje ako meno firmy, úplnú poštovú adresu, telefonické, prípadne faxové spojenie, IČO, ĎIČ, bankové spojenie a pod. Tieto údaje sú potrebné pre vedenie účtovných operácii, vyhotovenie daňových dokladov, prípadne identifikácie platieb a pod. Osobné údaje, ktoré od Vás vyžadujeme využívame výhradne pre našu vnútornú potrebu v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov predávajúci internetového obchodu sa zaväzuje, že osobné dáta, ktoré poskytne kupujúci prostredníctvom objednávkového formulára nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacou s propagáciou tohto internetového obchodu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.
Vo Vranove nad Topľou
Dňa: 01.04.2012 podpis a pečiatka:
| Úvod | O nás | Novinky | Autori | Zmluvné podmienky | Fotogaléria | Zaujímavosti | Fórum | Kontakt |